Maatschappij

Ageas opnieuw gecertificeerd als Top Employer

Ageas kondigt met trots aan dat het Corporate Centre, de Belgische dochterondernemingen AG en AG Real Estate en Ageas UK door het Top Employers Institute opnieuw zijn gecertificeerd als "Top Employer voor 2023"!

Het Top Employer certificaat erkent organisaties die zich inzetten voor creëren van een stimulerende werkomgeving voor werknemers.

De belangrijkste sterke punten die door de auditors naar voren werden gebracht, waren onder andere onze bedrijfscultuur en -strategie, de onboarding en integratie van nieuwe medewerkers, onze opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden, de betrokkenheid van de werknemers en de werkomgeving die de principes van het ‘nieuwe werken’ omarmt.

Het ontvangen van dit certificaat is echt inspirerend, en het motiveert ons om de lat hoog te blijven leggen om onze ambitie waar te maken om een ‘Great place to Grow’ te zijn voor onze medewerkers.

Ik ben erg blij dat verschillende entiteiten van onze Groep opnieuw het Top Employer certificaat hebben ontvangen. Dit is een geweldige erkenning voor de vele inspanningen die zijn geleverd om van Ageas een 'Great place to Grow' te maken voor zowel onze huidige maar ook onze toekomstige talenten, en een extra motivatie om de lat hoog te blijven leggen.

Eddy Debrulle, Group HR Director

Over Top Employer:

Het Top Employers Institute werd meer dan 30 jaar geleden opgericht en is een onafhankelijk orgaan dat uitmuntendheid in HR-praktijken erkent.